.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر از اقامه نماز در جنب توالت بانوان در رامسر!

شمال نیوز: تله کابین رامسر یکی از جاذبه های گردشگری و پررونق شمال کشور می باشد که همه روزه به ویژه در تعطیلات شاهد حجم زیادی از گردشگران می باشد.
چندی پیش تعدادی از خبرنگاران یک پایگاه خبری که به رامسر سفر کرده بودند با خرید بلیط نسبتا گران از تله کابین استفاده کردند که انتظار اولیه از پرداخت این تعرفه ، دریافت خدمات متقابل مسئولان ذیربط بود که پس از سوار شدن و رسیدن به ایستگاه پایانی در ارتفاعات ، مقارن با نماز مغرب وعشاء در میان دکه ها و فروشگاههای لوکس به دنبال نمازخانه گشتیم که در کمال تاسف مشاهده شد که جنب توالت بانوان که ورودی آن بدون پرده بود  ، چند تکه کارتن و موکت بسار کوچک برای اقامه نماز در نظر گرفته شده بود که علاوه بر کثیفی و بوی بسیار نامطبوع و نبود مهر نماز  بعلاوه صدای بسیار بلند فروشگاه سی دی که عمدتا موسیقی های غیر مجاز با صدای خوانندگان لس آن جلسی پخش می کرد حال و هوای نمازگزاران را هم متاثر کرده بود.
کوچک ونامناسب بودن این مکان به قدری ملال آور بود که زن و مرد برای اقامه ی نماز می بایست در صف می ایستادند!
از مسئولان بویژه آنان که دلشان برای ارزشها همچنان در تب و تاب است انتظار می رود اقدام فوری و درخورشان را در دستور کار خود قرار دهند.

     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اس 28 شهريور 1392
یعنی باورم کنیم در چنین اماکنی که پول پارو می کنند برای چنین موضوعی نمازخانه ای وجود نداشته باشد . ای مسئولین که همیشه شعار نماز میدهید کجاییییییید ببینید برای شهروندان شریف ارزش قائل نمی شوند .
نا شناس 28 شهريور 1392
درتمام مكان هاي تفريحي پذيرايي ورستورانه پمپ بنزينه و.....اوضاع نمازخانه همين است يا اصلا وجود ندارد يا اگر هم باشد با چه وضعي كه آدم رقبت به پاگذاشتن به آنجا پيدا نميكند تازه هفته قبل در يك تالار عروسي سوال كردم نمازخانه كجاست باكمال ادب واحترام مارابه زيرپله اي كه موتورخانه وپمپ آب هم اونجا بود كنا ر توالت ويك تيكه موكت پاره بوگندو ويك تيكه چرك (بجاي مهر) به مادادند وكلي هم مورد تمسخر ازسوي كارگران زحمتكش آنجا قرارگرفيم. هدايت كرده تا دراول وقت نماز بتوانيم واجب خدارا بپاداريم.
نا شناس 27 شهريور 1392
در عوض مدیرش برای تظاهر یک مسجد بزرگ در مرکز رامسر ساخت و اقوامش و مدیران را آنجا جمع میکنه واقعا جای تاسفه با اون درآمدی که از آنجا کسب میکنه یه نماز خانه خوب نداره
نا شناس 27 شهريور 1392
همش همین چندنفر
نا شناس 28 شهريور 1392
جهت اطلاع معاون سیاسی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.